sobota, 13 października 2012

Boy secret



Większość prawdy o nich ;D




Pełne imię & ksywka
Zayn Jawaad Malik "Mulat"
Zwierzęta
Boris (pies) Rolo (kot) Tom (kot)
Hobby
Rysowanie, granie.
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Wyczucie stylu (lubię pomyśleć)
Pierwszy koncert na którym byłem to:
JLS (O2 Arena)
Najgorszy nawyk:
Próżność.
Specjalność:
Rysowanie (sztuka)
Zauroczenie:
Jessica Alba
Moje jedno życzenie:
(Zaśpiewać na księżycu)
Cechy idealnej dziewczyny:
konkretna rozmowa
Supermoc którą chciałbym mieć:
Możliwość latania.
Najulubieńsza piosenka:
THRILLER (Michael Jackson)
Ulubiony film:
Scarface
Ulubione jedzenie:
Kurczak (każdy rodzaj)
Zwierzęta których nienawidzę:
Głośno żujące.
Boję się:
Wysokości.
Rozmiar buta:
8,5 (41)






Pełne imię & ksywka
Liam James Payne (Paynee)
Zwierzęta
zagubione w akcji :(
Hobby
Koszykówka.
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Stylista mi mówi, że jestem zamyślony.
Pierwszy koncert na którym byłem to:
Gareth gralo  :S mama mnie zabrała.
Najgorszy nawyk:
Strach, obawy.
Specjalność:
Beatbox.
Zauroczenie:
Leona Lewis 
(zadzwoń do mnie)
Moje jedno życzenie:
Być wyższym 6'2 (197cm)
Cechy idealnej dziewczyny:
Zabawna,
Supermoc którą chciałbym mieć:
Niewidzialność.
Najulubieńsza piosenka:
Happy Birthday 
zawsze oznacza prezenty
Ulubiony film:
Adam Sandler (klik)
Ulubione jedzenie:
Czekolada, smaczne!
Zwierzęta których nienawidzę:
Popisujące się.
Boję się:
Starzenia się!!
Rozmiar buta:
8 (40)






Pełne imię & ksywka
Harry Edward Styles
Zwierzęta
kot - Dusty
Hobby
Tennis - Badminton
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Jego 4 nieznośne sutki - Louis
Pierwszy koncert na którym byłem to:
Nickelback
Najgorszy nawyk:
Zasypianie.
Specjalność:
Żąglowanie.
Zauroczenie:
Caroline Flack
Moje jedno życzenie:
Prowadzić zdrowe i szczęśliwe życie.
Cechy idealnej dziewczyny:
Poczucie humoru,
miła osoba - ładny uśmiech.
Supermoc którą chciałbym mieć:
Podróżowanie w czasie.
Najulubieńsza piosenka:
Shine on you crazy diamond 
- Pink Floyd
Ulubiony film:
Love Actually
Ulubione jedzenie:
Takos
Zwierzęta których nienawidzę:
Jedzących nakrętki od butelek.
Boję się:
Rollercoaster'ów.
Rozmiar buta:
10.5 (43-44)




WSZYSTKO NA TEMAT NIALL'A!
Pełne imię & ksywka
Niall Horan (Nialler)
Zwierzęta
Kot (Jess)
Hobby
Gra na gitarze, piłka nożna, jedzenie
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Jestem hojny, uczciwy i mam fajny śmiech.
Pierwszy koncert na którym byłem to:
Busted, gdy miałem 10 lat.
Najgorszy nawyk:
Pierdzenie (oops przepraszam)
Specjalność:
Gra na gitarze.
Zauroczenie:
Brooke Vincent,
Cheryl Cole
Moje jedno życzenie:
Wygrać nagrodę na gali BRIT AWARDS następnego roku 
i być udanym zespołem.
Cecha idealnej dziewczyny:
Dobre poczucie humoru,
ładne oczy.
Supermoc którą chciałbym mieć:
Widoczność.
Najulubieńsza piosenka:
Fly me to the moon
boys of the summer 
Ulubiony film:
Taken lub Greace
Ulubione jedzenie:
Chińskie, Japońskie, Włoskie, Nandos
Zwierzęta których nienawidzę:
Króliki, one nic nie robią.
Boję się:
Ptaków latających w pomieszczeniu.
Rozmiar buta:
8 (40)







Louis’ Top 5 favourite artists. 
1. The Fray 
2. James Morrison 
3. Pink “She’s amazing - I love her music!” 
4. Adele “Her last album was fantastic” 
5. Katy Perry 

Niall’s top 5 tunes to get ready to. 
1. I Gotta Feeling by The Black Eyed Peas 
2. Everyday I’m Shuffling by LMFAO “So bouncy!” (even though it’s called Party Rock Anthem… LOL) 
3. I’m Not Alone by Calvin Harris “You can’t beat it” 
4. Dynamite by Taio Cruz “That’s a good one!” 
5. Get Down On The Floor by Jennifer Lopez 

Harry’s Top 5 tunes on my iPod. 
1. The A Team by Ed Sheeran 
2. Skinny love by Birdy 
3. Need You Now by Lady Antebellum 
4. Showgirl by Bluey Robinson 
5. What Makes You Beautiful by 1D “It’s our single!” 

Liam’s top 5 songs to make you smile. 
1. I Don’t Trust Myself by John Mayer 
2. I’m Yours by Jason Mraz 
3. Thinking Of Me by Olly Murs 
4. Who Let The Dogs Out? by The Baha Men 
5. Happy Birthday! “Cos it makes everybody smile” 

Zayn’s top 5 romantic songs. 
1. Can You Help Me by Usher “a good tune” 
2. You Got It Bad by Usher “Another good one” 
3. Superman by Robin Thicke 
4. Can U Believe by Robin Thicke “Anything by him” 
5. So Sick by Ne-Yo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz