sobota, 13 października 2012

Ciekawostki część 3.

Ciekawostki o chłopcach,których na pewno nie znacie!

LIAM:



1. "Jestem dobrym kucharzem! Moja specjalność to Chińskie curry, i przyrządzam sos od podstaw przepisu mojego taty. Ale jeśli gotuję coś dla dziewczyny, zrobiłbym Fajitas, ponieważ to proste i twoja dziewczyna może wybrać co chce zjeść, więc zero presji."
 2."Gdy byłem młodszy, czytałem horoskopy tylko dla zabawy. Ale ostatnio postanowiłem, że chcę mi przeczytano z dłoni, tylko po to by zobaczyć czy to co oni mówią spełnia się."
3. "Moje ulubione słowo teraz to 'błyskotliwie' i 'fantastycznie'. Zaczynam już się wkurzać bo mówię je cały czas, nawet jeżeli sytuacja nie jest błyskotliwa ani fantastyczna. I chłopacy nie lubią tego!"

NIALL:

4. "Przeszedłem przez etap podziwiania raperów więc miałem ogromny plakat 50Cent'a przyczepiony na mojej ścianie. I gdy mieszkaliśmy w domu X Factor, miałem oprawione zdjęcia wszystkich ludzi jakiś spotkaliśmy."
5. "Kocham Czarodzieji z Waverly Place i Hannah Montana, ponieważ Selena Gomez i Miley Cyrus są naprawdę gorące."
6. "Chłopacy powiedzą wam, że jestem okropny gdy zaczynam śpiewać w najbardziej przypadkowych miejscach, tak jak w samochodzie albo przy obiedzie. Jeżeli to dobra piosenka, to chcę ją zaśpiewać! Ale oczywiście wolę śpiewać przed 30,000 ludzi!"


ZAYN:
7. "Jeżeli mógłbym wyjechać gdziekolwiek w świecie, pojechałbym do Włoch. Mam plany aby się tam wybrać, ale nigdy nie miałem okazji aby to lepiej przemyśleć, więc skończyłem siedząc w domu! Słyszałem, że tam jest świetnie więc definitywnie kiedyś tam pojadę."
8. "Nie pamiętam kiedy ostatnio płakałem na jakimkolwiek filmie. To prawdopodobnie był film Tom Hawks'a Forrest Gump. Ale to było kawał czasu temu."
9.  "Moja mama sprawiła, że jestem bardzo przesądny! Nie pozwalała nam stawiać butów na stół, bo to wróży nieszczęście, tak samo jak nie wolno otwierać parasolek w domu. I raz się zdarzyło, że zbiliśmy lustro... ona powiedziała 'Oh nie, to siedem lat nieszczęścia'! To sprawiło, że jestem ostrożny."

LOUIS:
10. Chciałbym mieć małpkę. Gdy byliśmy w AL i weszliśmy do Universal Studios, tam był pokazany zwierzak - to była małpka, była bardzo fajna i potrafiła robić wiele rzeczy. To było niesamowite.
11. Boję się dorosnąć, pod koniec roku będę miał już 20 lat, to znaczy że już nie będę nastolatkiem - nie lubię tego. Ale przypuszczam, że jestem niedojrzały jak na swój wiek, więc jeszcze nie czuję się staro!
12. Gdy byłem bardzo młody miałem 7 plakatów S Club 7 na ścianie w pokoju! Potem gdy byłem trochę starszy, wolałem Busted - byli pierwszym zespołem który zobaczyłem na żywo! Dalej gdy miałem 12-13 lat, kochałem Robby'ego Williams. 

HARRY
 13. Byłem za duży na lego. Zdarzało się, że prosiłem siostrę aby budowała dla mnie budowle i gdy skończyła. Mogłem się tym bawić! W każdym razie, to było około rok temu.
14. Moje ulubione herbatniki to HobNobs. Także kocham ciasteczka Jaffa, ale HobNobs to klasyka. I gdy są czekoladowe, to nawet lepiej!
15. Koń mnie kiedyś kopnął. Nie było to lekkie uderzenie - bolało strasznie! Nie sądzę, aby zwierzęta specjalnie mnie uwielbiały. Nie pamiętam, czy musiałem jechać do szpitala, ale to mogłoby mnie wprawić w zakłopotanie. Powiedziałbym, że nie byłem tam nawet jak byłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz