czwartek, 11 października 2012

Ciekawostki część 1.

Postanowiłam,że ciekawostki dodam na dwie części,ale jeśli coś jeszcze znajdę,to będę 3 ;D Miłego czytania! Xx

 1. Fan: Jakie znaczenie kryje twój tatuaż czyli gwiazda? Harry: Hmm, żadne. Miałem 18 lat, byłem w LA. Naprawdę chciałem mieć tatuaż więc pomyślałem "Co powinienem sobie zrobić?"
2. Potwierdzono że chłopcy będą mieć swoje figury w Muzeum Figur Woskowych w Londynie.
3. Zayn miał taki nawyk, że kradł ubrania innym chłopcom.
4. Jest parę zdjęć na których jestem w mankini. Chłopaki ciągle grożą że pokażą je wszystkim ale ja je przechowuję bardzo bardzo bezpiecznie z daleko od nich - Zayn.
5. Za każdym razem gdy Niall kogoś przytula, chowa swoją twarz w ramionach innych. Właśnie dlatego ludzie kochają jego uściski tak bardzo.
6. Lubimy fanki które chcą prawdziwie z nami porozmawiać a nie tylko krzyczeć w nasze twarze - chłopaki.
7. Chłopcy mają sekretne konta na twitter'ze na których udają że są Directioners.
8. Niall zaznaczył że chciałby znaleźć dziewczynę w 2012 roku.
9. Gdy Lou był młodszy, próbował utopić swoje złote rybki.
10. Managerowie chłopaków wtrącili swoje trzy grosze co do zerwania Hazzy i Caroline.


11. Liam ma tylko jedną nerkę, ponieważ Bóg nie mógł znaleźć miejsca na jego wielkie serce - Paul.
12. Louis zgadza się z Directionerkami co do show w Nickelodeon.
13. Naszyjnik który Harry często nosi to prezent od jego bliskiej przyjaciółki, Ashley Sherlock.
14. Harry próbował nauczyć się grać na gitarze, ale poddał się po pierwszym tygodniu.
15. Piosenkarz Ben Selley to kuzyn Hazzy.

                                                                                                                                         Wiki Xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz