sobota, 13 października 2012

Wpadki chłopaków

Tu macie wpadki chłopaków,te które udało mi się zdobyć ;-)

ZAYN:

 Podczas trasy X Factor, używaliśmy windy na której stawałeś a ona wyrzucała cię na scenę. Czułem się jakbym był w powietrzu 30 sekund, a potem z powrotem na dole. Aż się potknąłem. Jestem pewny, że wszyscy to zauważyli ponieważ tam było coś około 20 tyś ludzi! Byłem niesamowicie zakłopotany.

NIALL:
Gdy byliśmy w LA, mieszkaliśmy w domu pełnym szklanych drzwi - w sumie to, cały dom był zrobiony ze szkła. Aczkolwiek, Harry wyszedł w kierunku basenu i uderzył w okno! Nie mogłem wyrobić ze śmiechu, dwie minuty potem szedłem z powrotem ze szklanką herbaty i sam uderzyłem w okno! Nie możesz pomówić z szklanymi drzwiami. Musieliśmy chodzić z rękoma wyciągniętymi do przodu po tym wszystkim, by się nic nikomu nie stało!

HAZZA:
Wszyscy znają moją głupią wpadkę! Powiedziałem dziwne słowa w TV na żywo. To było w X Factor, pod koniec odcinka i niestety wszyscy trochę źle to wyczytali z mi ust i nie bardzo zrozumieli co powiedziałem. Ochrzaniono mnie za to trochę, ale moja mama aktualnie wszystko zrozumiała. Ja po prostu chciałem być zabawny!

LOUIS:
Ja i Harry jeździliśmy na nartach z naszymi przyjaciółki we Francji. Tam było bardzo dużo Angielskich turystów, więc pytano nas o zdjęcia każdego dnia. Wtedy, jeden Anglik i jego dziewczyna podeszli do nas i się zapytali "Czy możemy sobie zrobić zdjęcie?" ale mu chodziło o to "Czy zrobicie nam zdjęcie". Ja i Harry stanęliśmy przy sobie i byliśmy gotowi na zdjęcie, ale oni spojrzeli się na nas wzrokiem "To zrobicie nam to zdjęcie czy nie?" Nie sądzę, że wiedzieli kim jesteśmy! Nasi przyjaciele naprawdę się z nas nabijali. To było niesamowicie niezręczne.

1 komentarz: